هفته دخانیات و مرکز ارشاد
به مناسبت روز جهانی دخانیات و هفته آن، مرکز خدمات جامع سلامت ارشاد اقدام به برگزاری کلاس آموزشی کرد.
|
طی هماهنگی های انجام شده توسط خانم زنجانیان سرپرست مرکز ارشاد با ایستگاه آتش نشانی منطقه تحت پوشش و با توجه به اعلام شعار سال "دخانیات تهدیدی برای سلامت و محیط زیست" و اطلاع رسانی لازم از سوی سازمان جهانی بهداشت، در تاریخ 18/3/1401 کلاس آموزشی برای افزایش آگاهی در مورد تاثیرات سود زیست محیطی و سلامتی فرایندهای مرتبط با آن برای 15 نفر از پرسنل آتش نشانی و همچنین برای 20نفر از آقایان در شرف ازدواج در مرکز ارشاد برگزار گردید.
|
_676541.jpg)
نظر