برگزاری جلسه هماهنگی پویش ملی آموزش همگانی تغذیه سالم
جلسه هماهنگی پویش ملی آموزش همگانی تغذیه سالم در تاریخ 13 آذر ماه با حضور معاون بهداشتی و مسئولین واحدهای ستادی در اتاق معاون بهداشتی مرکز برگزار شد. در این جلسه، خانم بهشتی کارشناس مسئول واحد تغذیه توضیحاتی در خصوص این پویش و روزشمار آن ارائه کرد. همچنین، هر یک از واحدها پیشنهاداتی برای اجرای برنامههای مرتبط با این پویش مطرح کردند.
پویش ملی آموزش همگانی تغذیه سالم هر ساله با هدف ارتقاء سواد تغذیهای جامعه برگزار میشود. امسال این پویش با شعار «روغن مناسب، غذای سالم، خانواده سالم» و با هدف اطلاعرسانی و اصلاح باورهای نادرست در مورد روغن و چربیها، از تاریخ 17 آذر تا 30 آذر ماه اجرا خواهد شد.
نظر