• تاریخ انتشار : 1403/09/11 - 14:59
  • بازدید : 144
  • تعداد بازدید : 139
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری اولین جلسه کارگروه ایمنی آب در مرکز بهداشت شمال تهران

در تاریخ 7 آذر ماه اولین کارگروه برنامه ایمنی آب مرکز بهداشت شمال تهران با حضور نمایندگان آبفای منطقه 1و2،آب منطقه ای،سازمان صنعت معدن تجارت ،حفاظت محیط زیست ،ستاد بحران شهرداری منطقه 3و4و کارشناس آب و فاضلاب معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه کلیات برنامه ایمنی آب مطرح شد و مقرر گردید با همکاری سازمانهای شرکت کننده در جلسه ،ارزیابی ریسک سیستم آبرسانی منطقه تحت پوشش مرکز بهداشت شمال تهران طی جلسات آتی انجام شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ستاد
  • کد خبر : 149867
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن