فعالیت های دندانپزشکان مرکز بهداشت شمال تهران به مناسبت هفته سلامت
به مناسبت هفته سلامت از تاریخ دوم لغایت هفتم اردیبهشت1404، خانم دکتر موسی آبادی، خانم دکتر هاشمی، خانم دکتر شمس، خانم دکتر عسگری، خانم دکتر قائمی و خانم دکتر نادعلی به معاینات دهان و دندان دانش آموزان و آموزش های لازم در خصوص بهداشت دهان و دندان در مدارس رسالت، شهیدنامجو، امیدان فردا و جهان تربیت پرداختند.
همچنین وضعیت دهان دندان مادران باردار تحت پوشش مرکز و پایگاه های زیر مجموعه خود را مورد بررسی و معاینه قرار دادند و توضیحات لازم در خصوص مراقبت های دهان و دندان در دوران بارداری ارائه گردید.
نظر