• تاریخ انتشار : 1403/12/01 - 08:01
  • بازدید : 227
  • تعداد بازدید : 214
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی کارشناسان تغذیه مرکز بهداشت شمال تهران

درروز چهارشنبه 1 اسفند 1403  جلسه هماهنگی کارشناسان تغذیه در ستاد مرکز بهداشت شمال تهران برگزار گردید. در این جلسه که با حضور کارشناسان تغذیه مراکز برگزار گردید، خانم بهشتی کارشناس مسئول واحد تغذیه در ابتدا از زحمات همکاران در طول سال در خصوص اجرای برنامه های بهبود تغذیه و افزایش شاخص های بهره وری قدردانی نمودند و در ادامه در خصوص  وضعیت شاخص های بهره وری در 9 ماهه اول سال ، شاخص های تغذیه بر اساس سامانه های سطح یک ، شروع مکملیاری با مگادوز ویتامین آ،ارزشیابی برنامه حمایتی تغذیه کودکان و  تاکید بر اجرای برنامه های آموزشی جهت گروههای هدف و همکاری با ادارات برونبخش در سال 1404 مطالبی را عنوان نمودند.

در انتهای جلسه روز 16 اسفند ماه که مصادف با روز ملی کارشناسان و متخصصین تغذیه می باشد، پیشاپیش تبریک گفته شد و تقدیرنامه ای در این زمینه از طرف مدیریت شبکه سر کار خانم دکتر ملاجعفری به کارشناسان تغذیه اهدا خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ستاد
  • کد خبر : 152879
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن