• تاریخ انتشار : 1399/09/23 - 12:59
  • بازدید : 574
  • تعداد بازدید : 140
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری مراسم جشن بازنشستگی مهندس محمدی

جهت تقدیر از زحمات سی ساله خانم مهندس محمدی مراسم بازنشستگی ایشان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شمال تهران برگزار شد

جهت تقدیر از زحمات سی ساله خانم مهندس محمدی مراسم بازنشستگی ایشان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شمال تهران برگزار شد

به پاس 30سال خدمات صادقانه خانم مهندس محمدی کارشناس بهداشت محیط جشنی مورخ 19/09/99  جهت تقدیر از ایشان باحضور دکتر غلامی معاون بهداشتی مرکز بهداشت شمال تهران ،مهندس روحی کارشناس مسؤل واحد بهداشت محیط وجمعی از مسئولین ستادی وکارشناسان بهداشت محیط برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه و .. از خدمات ایشان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

مهندس محمدی خدمات ارزنده ای در واحد بهداشت محیط ستاد و مراکز احمدی ،دگمه چی و همچنین نقش بسزایی در افتتاح آزمایشگاه آب مرکز زهرا همایون داشته اند.

 

 
 

 

  • گروه خبری : مراکز تابعه
  • کد خبر : 99506
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن