• تاریخ انتشار : 1401/02/19 - 13:26
  • بازدید : 147
  • تعداد بازدید : 144
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری ایستگاه سلامت در دانشگاه الزهرا س

همزمان با هفته سلامت مرکز بهداشت شمال تهران اقدام به برگزاری ‏ایستگاه سلامت در محل طاقدیس یاس ‏دانشگاه الزهرا کرد. ‏

همزمان با  هفته سلامت روز دوشنبه 19اردیبهشت (1401) مرکز بهداشت شمال تهران اقدام به برگزاری ایستگاه سلامت در محل طاقدیس یاس دانشگاه الزهرا کرد.

این مراسم از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳:۳۰ با حضور مشاوران تغذیه، مامایی و مراقبین سلامت  و با هماهنگی مرکزصبارو و بقیه الله برگزار شد .

همچنین معاینات جوانان شامل قد، وزن و محاسبهBMI ، تست قند خون و اندازگیری فشارخون باهدف خودمراقبتی  دانشجویان جوان با همکاری اداره  بهداشت و سلامت دانشگاه الزهرا س و مرکز صبارو و پایگاه بقیه ا...انجام شد که با استقبال خوب دانشجویان مواجه گردید.

گفتنی است با مشارکت اداره تربیت بدنی غرفه‌ای با عنوان "ورزش، نشاط و سلامت" برپا شد، که بازی‌های حمل توپ جیمبال و استپ چینی بصورت مسابقه بین دانشجویان برگزار شد و پس از مقایسه رکوردها به ۳ نفر که بهترین رکورد را داشته باشند جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 
 
 

 

  • گروه خبری : مراکز تابعه
  • کد خبر : 116416
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن