برگزاری ایستگاه سلامت در دانشگاه الزهرا س
همزمان با هفته سلامت مرکز بهداشت شمال تهران اقدام به برگزاری ایستگاه سلامت در محل طاقدیس یاس دانشگاه الزهرا کرد.
همزمان با هفته سلامت روز دوشنبه 19اردیبهشت (1401) مرکز بهداشت شمال تهران اقدام به برگزاری ایستگاه سلامت در محل طاقدیس یاس دانشگاه الزهرا کرد.این مراسم از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳:۳۰ با حضور مشاوران تغذیه، مامایی و مراقبین سلامت و با هماهنگی مرکزصبارو و بقیه الله برگزار شد .همچنین معاینات جوانان شامل قد، وزن و محاسبهBMI ، تست قند خون و اندازگیری فشارخون باهدف خودمراقبتی دانشجویان جوان با همکاری اداره بهداشت و سلامت دانشگاه الزهرا س و مرکز صبارو و پایگاه بقیه ا...انجام شد که با استقبال خوب دانشجویان مواجه گردید.گفتنی است با مشارکت اداره تربیت بدنی غرفهای با عنوان "ورزش، نشاط و سلامت" برپا شد، که بازیهای حمل توپ جیمبال و استپ چینی بصورت مسابقه بین دانشجویان برگزار شد و پس از مقایسه رکوردها به ۳ نفر که بهترین رکورد را داشته باشند جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
|


نظر