• تاریخ انتشار : 1403/11/30 - 13:22
  • بازدید : 267
  • تعداد بازدید : 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هماهنگی سرپرست مرکزبهداشت خواجه نظام الملک با شهردار محترم ناحیه 5 منطقه 7

رورز سه شنبه 30بهمن 1403 شهردار محترم ناحیه ۵ منطقه ۷ شهر تهران طی بازدید از مرکز بهداشت خواجه نظام الملک و برگزاری جلسه با سرپرست مرکز سرکار خانم مهندس نجمه محمودی، در جریان نحوه خدمت رسانی مرکز به مردم و آخرین مشکلات موجود قرار گرفتند.
این جلسه با هماهنگی سرپرست مرکز بهداشت خواجه نظام الملک و با حضورجناب آقای مهندس حسن فروغی فر شهردار محترم ناحیه ۵ منطقه ۷ شهر تهران، آقای حمید رضا عنبرستانی رئیس هیئت امنا محله حشمتیه ، آقای محسن متقی مدیر محله حشمتیه ، آقای مجتبی باقری جانشین هیئت امنا محله حشمتیه وآقای هادی خالقی مدیراجتماعی شهرداری ناحیه ۵ برگزار شد . رئیس محترم مرکز، ضمن خوش آمد گویی به شهردار محترم ناحیه و تیم محترم همراه؛ حضور ایشان در مرکز را نشانه اهتمام ویژه شهرداری به حل مشکلات مراکز مهم و تأثیر گذار از جمله مراکز بهداشت عنوان نمودند و خواستار مساعدت جدّی و فعال شهرداری در حل مشکلات مرکز شدند تا بتوان بیش از پیش و با کیفیت و بهره وری هرچه بیشتر به امر مقدس خدمت رسانی به مراجعین محترم مرکز اقدام نمود.شهردار منطقه نیز ضمن بازدید از کلیه بخش های مرکز، قول همکاری و مساعدت های لازم در این زمینه را دادند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار مراکز
  • کد خبر : 152871
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن