زنگ سلامت
نواختن زنگ سلامت به همراه برنامه های شاد و نشاط آور در مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش منطقه 3 همزمان با هفته سلامت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران و آموزش و پرورش انجام شد.
نواختن زنگ سلامت به همراه برنامه های شاد و نشاط آور در مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش منطقه 3 همزمان با هفته سلامت در روز چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران و آموزش و پرورش انجام شد.این مراسم از ساعت 8:30 الی 11 با حضورخانم دکتر فربخش معاون بهداشتی مرکز بهداشت شمال تهران ، معاون پرورشی و کارشناس سلامت و پیشگیری منطقه 3 آموزش و پرورش و کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان جوانان ومدارس ستاد و کارشناس سلامت مرکز شیبانی در مدرسه شفاعت مقطع ابتدایی با برنامه های ذیل اجرا شد:نواختن زنگ سلامت .اجرای سرود بهداشتی در رابطه با شعار هفته سلامتبرپایی نمایشگاه از نقاشی دانش آموزان در رابطه با هفته سلامتسخنرانی خانم دکتر فربخش در رابطه با شعار هفته سلامتسخنرانی معاون پرورشی منطقه در رابطه با شعار هفته سلامتاجرای برنامه بهداشتی سفیران سلامت
|



نظر