جلسه هماهنگی با نیروهای بسیج در مرکز شیبانی
با توجه به آغاز طرح شهید سلیمانی در خصوص مدیریت اپیدمی کووید 19 به شیوه محله وخانواده محور وبر پایه هر خانه یک پایگاه سلامت جلسه ای در مرکز شیبانی برگزار شد
در این جلسه که در تاریخ 8/9/99 با حضور سرپرست مرکزشیبانی دکتر حیدری پور ،فرمانده قرار گاه شهید بهشتی جناب سرهنگ احمدی ،بهداری ناحیه اقای یزدان دوست ،فرمانده حوزه 144خانم رحمانی و خانم اهدایی وند کارشناس آموزش مرکز برگزار شد.طی جلسه درخصوص هماهنگی لازم در ارتباط با آموزش به تیم های بسیج در حوزه کووید 19 وهمچنین در ارتباط با جذب سفیر سلامت ورابط بهداشتی در جهت پیشبرد هر چه بهتر این طرح با تیم های بسیج توضیحاتی داده شد و جزییات طرح پیشگیری از کرونا توسط مرکز شیبانی وبسیج منطقه مورد بررسی لازم قرار گرفت.
|


نظر