سامانه اتوماسیون اداری
سیستم اتوماسیون اداری یک سیستم اطلاعاتی مبتنی بر کامپیوتر است که وظیفه جمعآوری، ذخیره و توزیع مستندات، پیامهای الکترونیک و سایر فرمهای ارتباطات اداری را بین افراد، گروههای کاری و سازمانها بر عهده دارد. با استفاده از این سامانه کاربران از ارسال مراسلات الکترونیکی به جای کاغذی استفاده می نمایند.
office.sbmu.ac.ir
برخی ویژگیهای سامانه :
- پشتیبانی از انواع مکاتبات و مراودات درون و بین سازمانی بصورت الکترونیک
- امکان به اشتراک گذاری وظایف و اطلاعات سازمانی و توانایی پیگیری امور با هدف تحقق کارگروهی و تیمی
- امکان تعریف فرمهای سازمانی به صورت الکترونیک
- بهره گیری از سیستم مدیریت اسناد الکترونیک جهت پشتیبانی از انواع مستندات سازمانی
- بهره گیری از سیستم بایگانی متمرکز سازمانی
- امکان مدیریت کار در سازمان به مفهوم تعریف و ارجاع کار و پیگیری اقدامات انجام شده روی کار توسط پرسنل مختلف
- امکان دور کاری در بستر امن الکترونیک
- دسترسی به اطلاعات ذخیره شده از هر نقطه و در هر زمان
- امکان تعریف ساختار آرشیو مستندات
- اشتراکگذاری فایلها و مستندات سازمان با رعایت سطح و نوع دسترسی
- امکان مدیریت ویرایش فایلها
- گزارشگیری پویابر روی فیلدهای اطلاعات تکمیلی
|