شـرح کار واحــدIT
سخت افزار
-
سرویس دوره ای سخت افزار حوزه طبق فرآيند مربوطه
-
رفع اشکالات و موارد پیش آمده در هر سیستم و لوازم جانبي و نصب سيستم عامل و درايوها
-
رفع عیب اولیه تجهیزات شبکه
نرم افزار
-
فراهم سازی بستر استفاده از منابع نرم افزاری شبکه ازقبیل نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد درخواست کاربران با درنظرگرفتن نیاز واقعی آنها جهت جلوگیری ازترافیک نرم افزاری در هر سیستم
-
ارائه مشاوره براي استفاده بهينه از نرم افزارها
-
رفع آلودگيهاي ويروسي بوجود آمده در كامپيوترهاي اداري
آموزش
امور ستادی
-
انتقال تصمیمات مدیریت فناوری اطلاعات به حوزه مربوطه
-
انتقال نظرات و نیازها (حسب عملکرد حوزه مربوطه )به مدیریت فناوری اطلاعات
-
شرکت در جلسات مدیریت فناوری به طور منظم
-
پاسخ به مکاتبات اداری در موعد مقرر
-
ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر
-
پایش و ارزشیابی منظم از تمام فعالیتهای مرتبط با IT
شبکه
-
اقدام درجهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا به نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآيندهاي مدیریت فناوری.
-
برطرف نمودن اشكالات كاربران در استفاده از سرويسهاي شبكه دانشگاه طبق فرآيندهاي مدیریت فناوری
-
حفظ امنيت فيزيكي محيط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها
اتوماسیون
پرتال
|
|